IMUNILKY pro dospělé 60 cps Dr. Bojda
Kód: 806Súvisiaci tovar
Podrobný popis
IMUNILKY - imunokomplex pro dospělé.
Imunostimulativum k zajištění normální funkce imunitního systému.
Vitamín C i vit. D přispívají k normální funkci imunitního systému. Vitamín C snižuje míru únavy a vyčerpání, podporuje tvorbu kolagenu pro normální funkci chrupavek, dásní, kůže, kostí, zubů a krevních cév. Vit. C přispívá k normálnímu energetickému metabolismu, nervové a psychické činnosti i k zvyšování vstřebávání železa. Kolostrum vylučují mléčné žlázy savců krátce po porodu mláděte. Obsahuje obrovské spektrum imunostimulativních látek. Mateří kašička je jedním z nejzáhadnějších přírodních produktů, kterou používají včely k výživě své královny. Její složení není dosud zcela objasněno. Všechny složky mateří kašičky dovedla k dokonalosti více než 100 milionů let trvající evoluce. Inulin v kombinaci s laktobacily umožňuje růst symbiotických střevních bakterií, které mají zásadní vliv na imunitu.
Složení: aktivní látky: kyselina askorbová, askorban vápenatý, askorbyl palmitát, extrakt z černého rybízu, rakytníkový extrakt, extrakt z lípy, plniva: mikrokrystalická celulóza, pojiva: sorbitol, protispékavé látky: magnesium stearát.
Účinné látky |
Obsah v jedné tabletě |
Obsah v % doporuč. denní dávky |
Vitamín C celkem |
150 mg |
187% |
Inulín |
100 mg |
---- |
Kolostrum |
50 mg |
---- |
Mateří kašička |
20 mg |
---- |
Lactobacillus acidophyllus |
15 mg |
|
Vitamín D3 |
400 I.U. |
100% |
Doporučené dávkování: 1 – 2 tablety denně, zapít dostatečným množstvím tekutiny.
Dodatočné parametre
Kategória: | doplnky stravy |
---|---|
Hmotnosť: | 0.06 kg |
Dr. Bojda imunilky pro děti i dospělé
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Značka DR.BOJDA uvádí na trh extra silné doplňky stravy, zpočátku pro potřebu svých lékáren, později jsou výrobky dodávány přes lékárenské velkoobchody do dalších lékáren v celé ČR. Filosofický přístup k vývoji a výrobě doplňků stravy a kosmetiky je jednoznačně určen nekompromisním přístupem ke kvalitě výrobků.
Cílem značky je přínos pro zlepšení kvality života zákazníků.